počet položiek: 0 0,00 EUR

Ako nakupovať v eshope Klíčový servis

Nákup v eshope Klíčový servis je jednoduchý:

Pripravili sme pre vás jednoduchého sprievodcu nakupovaním v našom eshope, vďaka ktorému nájdete odpovede na najčastejšie otázky ohľadom nákupu. Ak si s čímkoľvek nebudete vedieť rady, neváhajte nás kontaktovať ». Prajeme príjemný nákup.

Výběr zboží a filtrace

Výber tovaru a filtrácia

  • Vyhľadávať tovar môžete zadaním názvu produktu, výrobcu alebo ďalších vlastností do vyhľadávacieho poľa. Ďalšou možnosťou je prehliadanie kategórií, ktoré nájdete na hlavnej stránke, v bočnej lište a v mobilnej verzii po kliknutí na ikonu vľavo hore.
  • Ak hľadáte konkrétny produkt, napr. cylindrickú vložku v konkrétnom rozmere, alebo zadlabávací zámok so špecifikovanými parametrami, odporúčame použiť filtrovanie podľa parametrov. Jednoducho označíte jeden alebo viac parametrov a zobrazí sa len tovar, ktorý tieto parametre spĺňa. Tlačidlo pre filtrovanie nájdete v každej kategórii.
filtrace dle parametrů
Príplatky a konfigurácia produktov

Príplatky a konfigurácia produktov

  • Niektoré produkty je možné konfigurovať alebo doplniť o príslušenstvo formou príplatkov. Ak má produkt dostupné príplatky, sú vždy zobrazené nad tlačidlom pre pridanie do košíka.
  • Pomocou rozbaľovacieho menu si môžete prezrieť varianty a ceny jednotlivých príplatkov. Pri výbere konkrétnej varianty sa vedľa zobrazí fotografia, ktorú je možné kliknutím zväčšiť.
  • Ak si chcete zobraziť ďalšie informácie o príplatku, presuňte kurzor na čiernu info ikonu vedľa názvu príplatku, v mobilnej verzii je potrebné na ikonu kliknúť dvakrát.
Príplatky a konfigurácia produktov
Technická podpora

Technická podpora

  • Vieme, že zorientovať sa v širokom sortimente môže byť niekedy zložité, a preto sme vám k dispozícii od pondelka do štvrtka od 9:00 do 17:00 a v piatok od 9:00 do 16:00, aby sme vám vedeli poradiť. Nižšie nájdete možnosti, ako nás kontaktovať. Telefónne číslo s odkazom nájdete aj v detaile každej položky nad popisom a taktiež v záložke „Opýtať sa“.
  • V prípade, že sa s nami nechcete rozprávať, odporúčame využiť našu poradňu », kde nájdete mnoho cenných rád, ako sa zorientovať v našom sortimente a ako postupovať pri výbere tovaru. Odkazy na poradňu a návody nájdete aj v detaile každej kategórie a každého produktu.
  • Mobil / Whatsapp+420 739 027 886
  • Emaileshop@klicovyservis.cz
Dostupnosť tovaru

Dostupnosť tovaru

  • Pri každej položke je uvedená aktuálna informácia o jej dostupnosti, ktorá sa priebežne aktualizuje. Ak je tovar skladom, je možné ho pridať do košíka. Tovar, ktorý nie je skladom, nemožno objednať – tovar v takom prípade nemá uvedenú cenu ani tlačidlo pre vloženie do košíka.
  • Dostupnosť sa líši podľa variantov – napríklad niektoré rozmery môžu byť skladom, iné nie. V takom prípade odporúčame zvoliť dostupnú variantu, alebo nás kontaktovať ohľadom termínu naskladnenia.
  • Ak potrebujete väčšie množstvo, než je aktuálne skladom, odporúčame nás kontaktovať » – radi preveríme dodacie termíny a pokúsime sa zabezpečiť požadované množstvo.
Množstevné zľavy

Množstevné zľavy

  • Pri niektorých položkách je možné pri odbere väčšieho množstva získať množstevnú zľavu. Prehľad týchto zliav je zobrazený v detaile položky pod tabuľkou parametrov. Množstevná zľava sa nezobrazuje v súhrne ceny pod tlačidlom „Do košíka“, ale premietne sa až v samotnom košíku.
Doprava a platba

Doprava a platba

  • Všetky informácie o možnostiach a cenách dopravy a platieb nájdete tu ». Pre bezpečné doručenie vašich objednávok využívame dopravcov Zásielkovňa a PPL. Doručenie je možné na adresu aj do výdajných miest a boxov vrátane Z-boxov a Alza boxov. Pri objednávkach nad 2 990 Kč s celkovou hmotnosťou do 5 kg je doprava zdarma.
  • Platbu objednávky môžete vykonať online platobnou kartou, GooglePay alebo ApplePay cez zabezpečenú platobnú bránu Comgate, bankovým prevodom (Fio banka), na dobierku, alebo pri prevzatí tovaru v predajni v hotovosti či platobnou kartou. Ďalšou možnosťou, určenou najmä pre firmy, je vystavenie zálohovej faktúry.
  • Pri objednávkach nad 50 000 Kč je možné požiadať o individuálnu cenovú ponuku.
  • Ak platba objednávky neprebehne, môžete sa k nej vrátiť pomocou odkazu v e-maile s potvrdením objednávky. Nájdete ho nad súhrnom objednávky. Tento odkaz vás presmeruje späť na platobnú bránu, alebo zobrazí platobné údaje – podľa zvoleného spôsobu platby.
Platba
Firmy a štátne inštitúcie

Firmy a štátne inštitúcie

  • Pre registrovaných zákazníkov s IČO (firmy a štátne organizácie) ponúkame možnosť platby na faktúru so splatnosťou 14 dní pre firmy a 30 dní pre štátne subjekty.
  • Pre využitie tejto možnosti je potrebné vykonať registráciu » a následne nás kontaktovať, aby sme vám túto možnosť povolili.
  • Viac informácií nájdete tu »
Dokončenie objednávky

Dokončenie objednávky

Po vložení všetkých produktov do košíka je čas na dokončenie objednávky. Do košíka sa dostanete odkazom po vložení poslednej položky, prípadne ikonou košíka vpravo hore. Objednávku dokončíte v piatich jednoduchých krokoch:

  1. Zadaním zľavového kupónu – kód zľavového kupónu, ak ho máte k dispozícii, zadávate v prvom kroku košíka nad súhrnom objednávky. Po dokončení objednávky už nie je možné kupón aplikovať.
  2. Pridaním poznámky k objednávke – tento krok možno samozrejme preskočiť, ale ak nám potrebujete niečo oznámiť, určite túto možnosť využite.
  3. Výberom spôsobu dopravy – v tomto kroku si zvolíte, akým spôsobom vám tovar doručíme.
  4. Výberom spôsobu platby – tu si zvolíte, akým spôsobom nám za tovar zaplatíte.
  5. Zaškrtnutím súhlasu s obchodnými podmienkami – bez vášho súhlasu s našimi obchodnými podmienkami nie je možné objednávku dokončiť.
Stavy objednávok

Stavy objednávok

Prehľad a vysvetlenie všetkých stavov objednávok, s ktorými sa môžete stretnúť od vytvorenia objednávky až po jej doručenie. Nechceme vás zbytočne zahlcovať emailami, preto posielame informácie iba o dôležitých stavoch objednávky. V závislosti od zvoleného typu platby od nás obdržíte minimálne 3, maximálne 6 emailov.

Štandardné stavy objednávok:

  • "Prijatá" – Objednávka bola úspešne prijatá do nášho systému.
  • "Zaplatená" – Platba za objednávku bola úspešne prijatá – týka sa objednávok zaplatených online kartou, bankovým prevodom alebo zálohovou faktúrou.
  • "Potvrdená" – Objednávku sme ručne potvrdili a zaúčtovali, čaká na zabalenie a odovzdanie dopravcovi. Pri platbe kartou online alebo bankovým prevodom obdržíte ešte samostatný email s faktúrou.
  • "Vo výrobe / spracovaní" – Objednávka bola potvrdená, zaúčtovaná a odovzdaná dielni na výrobu (gravírovanie a rytie) alebo úpravu (sjednocovanie cylindrických vložiek, visacích zámkov, výroba kľúčov a pod.).
  • "Pripravená na vyzdvihnutie" – Tovar je pripravený na osobné vyzdvihnutie v našej predajni v Plzni.
  • "Odoslaná" – Tovar bol prevzatý dopravcom a je na ceste k vám – objednávka je vybavená.

Ďalšie stavy objednávok:

  • "Zálohová faktúra" – Na váš email sme odoslali zálohovú faktúru a čakáme na jej úhradu.
  • "Čaká na platbu" – Platba k nám z nejakého dôvodu nedorazila, preto vás o tom informujeme.
  • "Čaká na doplnenie" – Objednávku sme na vaše želanie upravili a teraz čakáme na doplnenie / potvrdenie / doplatok. Hneď ako bude z vašej strany hotovo, pokračujeme v spracovaní.
  • "Objednané u dodávateľa" – Objednaný tovar nie je momentálne na našom sklade, preto sme ho pre vás objednali u dodávateľa.
  • "Neprevzaté" – Doručená objednávka nebola prevzatá a vracia sa späť k nám.
  • "Zrušená" – Objednávka bola zrušená.
Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamácie a vrátenie tovaru

  • Ak potrebujete tovar reklamovať alebo vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote, využite odkaz v e-maile s potvrdením objednávky, ktorý nájdete na konci e-mailu pod súhrnom objednávky. Tento odkaz vás presmeruje na formulár, kde vyplníte potrebné údaje a informujete nás o reklamácii alebo vrátení tovaru.
  • Ďalšou možnosťou je vyplnenie tlačeného formulára, ktorý následne priložíte k tovaru.
  • Reklamácie a vrátenie tovaru sa snažíme vybavovať bez zbytočného odkladu – väčšina prípadov je vybavená do týždňa.
  • Venujte prosím pozornosť našim obchodným podmienkam » a samostatnej sekcii reklamácie / vrátenie tovaru », kde nájdete okrem iného aj zoznam tovaru, ktorý nie je možné v zákonnej 14-dňovej lehote vrátiť.
Overené zákazníkmi

Overené zákazníkmi

  • Všetky objednávky a požiadavky sa snažíme vybavovať čo najrýchlejšie a najlepšie. Veľmi nás teší, že od vás – našich zákazníkov – dostávame spätnú väzbu vo forme recenzií na porovnávačoch tovaru. Váš názor nás zaujíma a ďakujeme vám zaň.

Ak ste nenašli požadované informácie alebo si nie ste istí, ako uskutočniť objednávku, kontaktujte nás.


Potrebujete poradiť? Ako nakupovať v eshope Klíčový servis

WhatsApp | mobil: +420 739 027 886 | Poradenstvo »

Alebo použite kontaktný formulár:

Vaše meno, priezvisko, firma
Váš email
Váš telefón
Spýtajte sa
     Viac informácií